یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 8 خرداد 1400/ شماره 292
کاهش بی وقفه قیمت های جهانی ،قیمت ها در بازار آزاد ،درجا زدن دلار نیمایی در 20.400، صعود دلار صرافی به کانال 23 هزار تومان، پایان هفته نفت با 69 دلار، بورس تهران هفته را افزایشی آغاز کرد،

کاهش بی وقفه قیمت های جهانی
امروز جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 28 می 2021، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی روندی کاهشی یا بدون تغییر داشتند. سبک فیلم و سبک خطی و سنگین بادی، گروه هایی هستند که بیشترین کاهش نسبت به هفته ی قبل را در بین قیمت ها، تجربه کردند و گروه سنگین تزریقی با اندکی رشد، تنها گروه افزایشی جدول قیمت های جهانی امروز بود. در نشریه آیسیس، نیز همه قیمت ها، کاهشی هستند. گروه پی وی سی که در پلتس کاهشی است در آیسیس بدون تغییر نسبت به هفته گذشته دیده می‌شود.

قیمت ها در بازار آزاد
اُفت قیمت های جهانی، باعث ادامه روند کاهش قیمت ها در بازارآزاد بود. امروز همه گروه ها به جز پی وی سی و پت بطری روند افزایشی داشتند. پ پ نساجی رکوردار بیشترین کاهش قیمت های امروز بودند و بین 200 تا 700 تومان نسبت به قیمت پنجشنبه افت قیمت داشتند. اما در مقابل گروه پی وی سی و پت بطری امروز روند افزایشی به خود گرفتند و بین 300 تا 1000 تومان نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته افزایش یافتند.

درجا زدن دلار نیمایی در 20.400
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 20 هزار و 423 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ دلار قیمت های پایه یکشنبه، به 63 تومان کاهش رسید. میانگینِ روزانه نیز همچنان در کانال 20 هزار و 300 تومان است. فردا یکشنبه، 9 خرداد، دهمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما تا امروز، 63 تومان کاهش داشته و قیمت های جهانی نیز کاهشی هستند.

صعود دلار صرافی به کانال 23 هزار تومان
دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 423 تومان افزایش و در قیمت 22 هزار و 652 تومان به پایان رساند فقط طی امروز، امروز 767 تومان افزایش داشت و 23 هزار و 419 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد به کانال 24 هزار تومان صعود کرد و به 24 هزار و 200 تومان رسید.

پایان هفته نفت با 69 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 66 دلار آغاز کرده بود، این هفته بین قیمت 66 تا 69 دلار نوسان داشت و روز جمعه به 69 دلار صعود کرد و هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 69 دلار و 63 سنت.

بورس تهران هفته را افزایشی آغاز کرد
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 3 هزار واحد افزایش به پایان برد، امروز و اول هفته را نیز افزایشی آغاز کرد و با 30 هزار و 130 واحد افزایش، به 1 میلیون و 139 هزار صعود کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟